sobota, 14 czerwca 2014

12 lat temu...

12 lat temu… skończyłam 18 lat – byłam w liceum – i tak jak u większości nastolatek wszystko kręciło się  w tamtym czasie wokół jednego…miłości…

…tak znałam już jegotego… czas pokazał - jedynego…

Dziś po 12 latach zmieniło się wszystko… przybyło obowiązków - choć wydawało się że ten szkolny jest „męczący” – hmmm …nie był, przybyło doświadczeń – tych dobrych i tych za którymi nie tęsknię… ubyło jednych (i tu tęsknię) – przybyli drudzy… ubyło marzeń – bo się spełniły , bo się zmieniły, bo nie były… przybyły kolejne… z jednego dowodu, namnożyło się całe mnóstwo dokumentów… a z dwojga nas powstał jeden mały człowiek…

Dziś po 12 latach nie zmieniło się nic… wciąż najważniejsza jest miłość…

Dziękuję…

za marzeń spełnienia


za miejską dżunglę


i wiejską głuszę (wybrałam to drugie)


za niebo nade mną…


i siłę w mnie…(choć czasem przereklamowaną)


za to, że mogę spędzić z Tobą lata 60-dziesiąte ( do sześćdziesiąte :))


a z Tobą każdy nowy dzień…


…jak już mówiłam nic się nie zmieniło
…od 12 lat

…waga piórkowa


dla niedowiarków (czyli też dla mnie)

12 lat temu...


dziś...


Tak! To ten sam kombinezon! - w te wakacje zamierzam być osiemnastką ;)


…trzy tuziny miłości – czy ktoś to udźwignie?

TAK!

JA!



44 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. Zycze Ci aby kazdy Twoj kolejny dzien byl wypelniony radoscia,miloscia i zdrowiem :)
    ps. A uplywu tych 12 lat wcale nie widac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych wspaniałości kochana!!!Pięknie wyglądasz.Bardzo kwitnąco czarująca mama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, cudowności, żebyś za 12 i 18 lat tak samo wyglądała i była taka sama, bo anioł z Ciebie dziewczyna i na tych zdjęciach przepięknie wyglądasz, wszystko moje ulubione. Szczęścia i spełnienia w każdej dziedzinie życia i pomysłów stos i słońca, uśmiechu i optymizmu;** Mocno Cię z Mikołajkiem ściskamy;*** ps. ja też jestem czerwcowa, cudny miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żem się wzruszyła :))) Kochana nasza dziękuję pięknie - pozdrawiam was ciepło - Maurycy by dodał : "z cialych sił..."

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych wspaniałych chwil Wam zycze;) Ty sie nic nie zmieniasz..no nic...ja sie troche zmienilam...z fryzury;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany są i lupki nawet nie trzeba :)))) Pozdrawiam ciepło Halinko :)

      Usuń
  6. Wszystkiego naj najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajć grzeszysz tą figurą:P Kochan spełnienia marzeń jeszcze tych niespełnionych i kolejnych tuzinów miłości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty wyglądasz jakbyś ciągle miała 18 lat. Wow, wow ! Wszystkiego najlepszego. Widzę, że jesteśmy ten sam rocznik :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nic,a nic się nie zmieniłaś.
    czas dla Ciebie jest niezwykle łaskawy.
    oby następne, następne... i następne 12 lat było tak wspaniałych.
    ps. świetna metamorfoza kombinezonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - szkoda mi go było wyrzucić - i tak pomysł się zrodził :)))

      Usuń
  10. Potwierdzam, dla ciebie zegar się zatrzymal, nadal młodziutko wygladasz i ta piórkowa waga ;)
    Dużo usmiechu na co dzień!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, jakoś nic nie wchodzi, a chętnie bym coś przygarnęła - znam jedne sposób - ale ciiii:))))

      Usuń
  11. Spełnienia marzeń i dużo, duzo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych magiczności życzę. I żeby ten czas zawsze był dla Ciebie taki łaskawy :)

    Ja też mam dziś urodziny, bliźniaczko :) Z tym, że u mnie po trójce z przodu jest jedno oczko więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie odbijam piłeczkę równie dużo cudowności życzę ::)))

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże... stale zapominam się z grupowego maila wylogować :P No to jeszcze raz:

      Martuś, przesyłam spóźnione życzonka :* A wyglądasz zachwycająco, nie ma co do tego żadnych wątpliwości! :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo - tym bardziej, że są one podwójne :)))

      Usuń
  14. Pięknie wygladasz. A post wzruszajacy. Wszystkiego co najlepsze dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w kilku słowach - o rzeczach ważnych :)) Ściskam :))

      Usuń
  15. Martuś, pięknie wyglądasz i teraz, i wtedy. Mam szczęście, że" z wtedy " też Cię znam. Wpis świetny, trochę przeniósł mnie w te nasze czasy kiedy i ja w wadze piórkowej startowałam :) Kochana wszystkiego co miłością ocieka i w miłość się zamienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że dołączyłaś do blogowego "światka" będzie to niezwykła pamiątka dla waszych szkrabów...A za życzenia serdecznie dziękuję i ściskam mocno :))

      Usuń
  16. aaaaaaaaaaaa wpadłam w kompleksy!!!!!!!!!!!
    tak czy siak STO LAT a przynajmniej 12+ 12+12 +12 tak cudownych jak do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Cię czytać ! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :))) Pozdrowienia dla was piękności :))

      Usuń
  18. Sto lat! Niech spełniają się Twoje marzenia!
    Wygladasz niesamowicie!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzeń nigdy bym się nie wyzbyła - więc - niech się spełnią :))) Dziękuję i pozdrawiam moją ulubioną rodzinkę :)))

      Usuń
  19. Marta Ty trzydziestką? W życiu bym nie uwierzyła.
    Jesteś piękna i promienna na tych zdjęciach - ślicznie wyglądasz!

    Wszystkie najlepszego, dużo radości i jeszcze więcej miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzydziestką, trzydziestką (dobra bo jeszcze się nie oswoiłam) - choć zaakceptował w pełni :)))
      Wytłumaczyłam sobie tak:
      JA - KONTRA ŻYCIE
      3:0
      - mundialowo :)))

      Usuń
  20. Piękna kobieto - najlepsze, choć odrobinę spóźnione, życzenia najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej cieszą choć nie tak - jak możliwość poczytania cię od nowa :)))

      Usuń
  21. O masz jak ja przegapiłam ten wpis? Ale, że 12+18 to chyba 25 daje, bo na tyle wygladasz:) Nie wiem czego Ci życzyć, bo z tego wpisu wynika, że masz wszystko o czym marzysz. To ślemy w takim razie całusków moc:)

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze dziękujemy w krótkim czasie się pewnie zrekompensujemy :)