środa, 16 lipca 2014

WY-PANDA

Każda panda dobrze wie, co wypada, a co nie



Pan da pandzie …?

Pan da pandzie na osłodę
bambusowe pędy młode,
zieloniutkie, świeże, wiotkie
ciut gorzkawe i niesłodkie?

Oczywiście, pan da pandzie
a nie jakiejś małpiej grandzie
bo hiszpański pan vel grand
nie dokarmia małpich band.

A po za tym mili państwo
to by było zwykłe draństwo
gdyby małpa safanduła
zamiast banan bambus żuła…
/autor nieznany/






Ta panda nie koniecznie wie co wypada a co nie - choć nie jedno jej wypada /z rąk gównie/...
Pozostaje czekać na rozwój wypadków...


8 komentarzy:

  1. Jest fantastyczna, urocza, ciekawska ta mała Panda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapeczka i spodenki również. Widzę, że lubi grzebać w mamusinej torbie jak i moja córa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapatrzylam sie na portki, są extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje cięcie i moje stemplowanie - w sam raz na moją/nie moją dupindę :)))

      Usuń

Za komentarze dziękujemy w krótkim czasie się pewnie zrekompensujemy :)